Pazartesi, Mayıs 14, 2012

Davet Masalari icin İlham Alabileceginiz Detaylar

"Calle Forsberg"  yeşil seramik çukur  tabak 



"Växbo Lin" Keten masa örtüsü ve kumaş oldukça zarif bir görüntü yaz için çok ideal



Yine Bir masa düzeni Yine keten peçete ve keten masa örtüsü fakat bu defa kahve tonlarında tasarlanmış "Ellos" koleksiyonundan zevkli bir seçim.


Kırmızı rengi seviyorsanız bu masa düzeni liginizi çekecektir benim favorilerim arasında da yer alan bu masa düzeninde benim en çok ilgimi çeken  kırmızı şarap kadehi oldu" ikea" tasarımı bu kadehleri çok sevdim.


Pembe severler'i  unutmak olmaz elbette bu masa düzeni de pembe rengi sevenler için tasarlanmış.ve bu tasarımın neredeyse tamamı "İkea" koleksiyonundan { Tabaklar,Çatal Bıçak Takımı,Su bardakları ,Pembe Sürahi } 


Evet ikinci beğeni sıramda yer alan bu mavi masa düzeninde Tasarımcı "Iittala" ya ait ürünlerle şıklığı bütünleştirilmiş. çok beğendim gerçekten özellikle de bardaklar harika.


Karşımızda altın rengiyle kombine edilmiş bir masa düzeni şahsen ben altın rengi çok fazla beğenime hitap eder bulmuyorum fakat yinede bu rengi sevenlerin sayısı azımsanmayacak kadar az diyebilirim.beğeninize hitap ediyorsa bu masa düzeni  oluşturulurken kullanılan ögelerden Çatal Kaşık takımının "Gunnar Cyren" koleksiyonundan.

  
Güzel bir tuval kullanılmış akıllı bir renk seçimi yine Şeffaf kokteyl cam kadehleri " ikea "dan  ve tatlı kaşığının yatırıldığı yere dikkatinizi çekmek istiyorum kurutulmuş baklanın üzerinde oldukça şirin bir görüntü oluşturmuş çok beğendim. :)

1 yorum:

Misliyna dedi ki...

Fark ettimki sizin sitenizden ilham aldıkça asabım bozuluyor... :)))) (Yine de harika bir site emeğiniz ve ellerinize sağlık)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...