Çarşamba, Haziran 06, 2012

"Provincal Home Living"


 Nihayet uzun bir iş gününden sonra sizin için eğlenceli olabileceğine inandığım bir siteyi tanıtmak istiyorum oldukça güzel ürünlerin yer aldığı bu siteye internet'te gezinirken tesadüf ettim ama iyi bir tesadüf olduğuna inanıyorum çünkü evimi yeniden dekore edeceğim şu son günlerde işten fırsat buldukça dekorasyonla alakalı sitelere yoğunluk veriyorum bu şekilde hem ne tarzda bir değişiklik yapmak istediğime hemde neleri almam gerektiğine karar veriyorum.


Avusturalyada olan bu site  "Provincial Home Living"Daha çok vintage ürünlere ağırlık vermiş. bu vintage eskitme beyaz büfe olduka geleneksel bir tasarıma sahip.


 Eğer alanı büyük bir hole sahipseniz bu çekmeceli yüksek ayaklı eskitme komidini burada değerlendirmek çok zevkli bir görüntü yaratacaktır.


Her hangi bir köşede yada yaşam alanı içerisinde değerlendirilebilecek  klasik Fransız tarzı harika bir berjer koltuk. Keten Kumaştan yapılan bu koltuğun ayak kısmı ise ahşap olarak tasarlanmış.


Şık bir yatak odası tasarımı yine fransız tarzı döşenmiş.


Ve size ilham olabilecek birçok detayla birlikte daha fazlasını "Provincal Home Living" da bulablirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...