Çarşamba, Ekim 03, 2012

Bebek Maması Kavanozunu Donusturmek Icin Harika Bir Fikir


Bebek mamalarınızın kavanozlarından elde edebileceğiniz çok şirin çiçek vazoları,Buradaki fikir çok hoşuma gitti fakat akrilik boya yanısıra altın yaldızlı kavanozlarda yapılabilir diye düşünüyorum veya gümüş renkli bu tamamen size kalmış.
Gerekli Malzemeler
{1}.Temiz cam bebek maması kavanozu {Etiketi kaldırılmış olsun}
{2}.Boyamak istediğiniz renk { Cam boyası yada akrilik boya } ve derin bir kap


Adım 1 : Kase içerisine boya dökerek başlıyorsunuz.
Adım 2 : Kaseyi belirli bir açıda tutarak kavanozu dokundurarak yavaşça döndürün
Adım 3 :Kurumaya bırakırken önce kavanozları aşağı doğru kurutun bu şekilde bir gece beklettikten sonra ertesi sabah alt tarafının kuruması için cevirmeniz gerekecek bu şekılde de kurumasını bekleyin.


Kuruduktan sonra içerisini çiçeklerle süsleyip dilediğiniz şekilde değerlendirebilirsiniz.
Benim tavsiyem yemek masanızda her tabağın yanına gelecek şekilde yerleştirmeniz yönünde olacaktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...